fredag 7. desember 2012

Filmsnutt

4 kommentarer:

  1. Åh, for en koselig gladsnutt! Og så fint lagd! Hva er den filmet med? Og Leo og Luna er jo bare helt fantastiske og fine (:

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, tuusen takk, kjempehyggelig! :) Filmer med Canon 7D med 50 mm f/1/4. linse, linsa er helt fantastisk, men en utfordring å filma med i bevegelse, fordi den fokuserer på et utrolig lite punkt - men den gir nydelige bilder :) Anbefales! Evt finnes en billigere utgave som heter canon f/1.8 - den gir også samme effekten :D

      Slett
    2. Åååh, hvis jeg blir rik en gang.. Men dessverre gjør 40D'en min fortsatt en god jobb så jeg syns ikke jeg kan kjøpe nytt kamerahus helt enda, hehe. Den 50 mm 1/8 har jeg, er god den (: Men er mest glad i 35 mm min, hehe.

      Slett
  2. Du må blogge mer om flotte Leo, gøy å se hva dere driver med også :-D Supert at Luna er patellalux-fri!!

    Må vaksinere Dennis snart tenker jeg , en stund siden nå. Har ikke vært noe syk siden jeg fikk han, håper Leo også holder seg like frisk :-D

    SvarSlett