mandag 2. september 2013

Utstilling Moss og Bjerke

Hei, nå er det lenge siden jeg har fått oppdatert noe her. Jeg og Luna har vært på utstilling i Moss hvor hun gjorde det kjempebra og fikk 1.UK 1.UKK CK 3BTK og Res. Cert så veeldig nære certet. Hun fikk veldig god kritikk og oppførte seg fint i ringen.


Waluna og søster Wilma

Så var det tid for NKK Bjerke hvor jeg hadde med Leo i spenning om certet og norsk utstillingschampion. Det var over 30 påmedlte hunder. Han gjorde det veldig bra han også, 1.AK 1.AKK, CK - certet gikk til en internasjonal champion fra sverige Benjii, en vakker gutt :) Vi prøver igjen neste nkk-utstilling. Foto fikk jeg av Lene (spiraltrollets kennel).





2 kommentarer:

  1. Gratulerer med fine resultater på begge to, selv om det nesten er surt når det er SÅ nære :P

    Hyggelig med oppdatering fra din kant igjen i alle fall :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er litt surt, må innrømme det :D Ja, har forlatt bloggen en stund, men håper jeg får tid til å oppdatere litt oftere enn hittil :)

      Slett