mandag 27. august 2012

Utstilling Drammen

Hei, i går hadde vi en kjempefin tur til Drammen. Vi skulle stille og møte lille Tuva, som er blitt 10 uker idag (fra Leos og Enoras kull), men først var det utstilling. Etter en del forsinkelser kom vi endelig i ringen. Leo oppførte seg såå bra idag, og fikk vist seg på sitt beste. Jeg ble kjempeglad da vi tilslutt fikk Excellent AK, 1AKK med CK, CERT og tilsutt BIR!! Det kunne altså ikke gått noe bedre for oss! 

Så var det Luna. Hun var ikke helt med idag, og ville bare til Leo som stod på sidelinja. MEN idag travet hun virkelig bra, skikkelig tempo, og det er en skikkelig opptur, for tidligere har jeg omtrent dratt hun etter meg. Dessverre fikk hun Very good, men jeg er egentlig veldig enig, da hun er så utrolig uferdig, og da blir Very good egentlig ganske greit å få. Hun blir nok ikke stilt på en del måneder, da hun trenger mye tid på å utvikle seg.

Så mens vi venta på gruppa, dro vi innom en park i Drammen hvor det var en lite hundefestival. Jeg klarte dessverre å glemme kamera, men Tuva hadde blitt kjempefin liten frøken, som virkelig var tøff! 

Her er fine gutten min med BIR rosett!





2 kommentarer:

  1. Så gøy, gratulerer med CERT og BIR på Leo, han er en flott prins :) Det er kjedelig når de bruker tid på å vokse seg fine, jeg har en følelse av at Noah kommer til å se helt rar ut som unghund, allerede nå vokser ting litt forskjellig :P Men det haster jo ikke :) Bra at du endelig har fått tempo på henne i ringen :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med cert og BIR da! Etter litt trening med oss, så blir det perfekt med Lune også ;D

    SvarSlett